Dieses Forum nutzt Cookies
Dieses Forum nutzt Cookies um Anmeldeinformationen (keine Passwörter) zu speichern. Dabei werden diese Informationen als kleine Textdateien auf deinem Endgerät abgelegt. Sie können nur durch dieses Forum ausgelesen werden und stellen kein Sicherheitsrisiko dar. Neben deinem letzten Login wird auch abgespeichert, welche Themen du bereits gelesen hast.

Zudem wird ein Cookie angelegt, in dem abgespeichert wird, ob du diesen Hinweis gelesen hast. Damit wird er nicht jedes mal angezeigt.

Antwort schreiben 
 
Themabewertung:
  • 1 Bewertungen - 5 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OpenTTD 1.0.0 endlich veröffentlicht
Verfasser Nachricht
Timmaexx
Schienenklopper
*****

Beiträge: 1.565
Registriert seit: Jan 2008
Beitrag #53
RE: OpenTTD 1.0.0-Beta4 veröffentlicht
(16.02.2010 16:52)Ammler schrieb:  Der Release wird nun wohl bald kommen, muss aber nicht heissen, dass nur noch bugfixes in den 1.0 branch kommen... (je nachdem wie einfach der Backport sein wird)

Nun ist der erste RC erschienen! Ammlers vorraussagen stimmen wieder Zwinkern

Changelog:
1.0.0-RC1 (2010-02-18)
------------------------------------------------------------------------
- Feature: Allow to select different land colours for the smallmap (r19064)
- Feature: [NewGRF] Action 3/2/1 (i.e. new graphics) support for rail types (r19056)
- Feature: Add zoom-out to smallmap (r19039)
- Add: [NoAI] AIOrder::[G|S]etStopLocation to get/set the stop location of trains in a rail station (r19014)
- Change: Move home directory to a better place in Haiku [FS#3625] (r19151)
- Change: Do not load the 'new game' NewGRFs when you are certain the savegame would not have been saved with them, i.e. do not load the 'new game' NewGRFs for TTO savegames (r19044)
- Fix: Invisible depots draw the track, so also draw the overlays (r19154)
- Fix: [v]seprintf should return the number of added characters excluding '\0' on truncation [FS#3627] (r19149, r19148)
- Fix: [YAPF] Look-ahead for multitile waypoints 'made up' data that should not go into the cache, causing desyncs in MP [FS#3619] (r19141)
- Fix: Report a more useful error when failing to build a bubble generator (r19137)
- Fix: Resize station cargo widget when needed to display all accepted cargo types [FS#3617] (r19123)
- Fix: [NewGRF] Industry property 0x17 was interpreted incorrectly and in some cases circumvented the density difficulty setting (r19120)
- Fix: removing towns (in the scenario editor) that had stations/depots refer to them or vehicles were on the town's road could cause a crash [FS#3616] (r19119)
- Fix: In the order window the Non-stop dropdown was not enabled for depot and waypoint orders and some buttons were raised too soon [FS#3593] (r19118, r19117)
- Fix: Do not crash on broken lng file and prevent it from happening again [FS#3611] (r19113, r19112)
- Fix: Not all news data was properly freed when starting a new game [FS#3614] (r19105)
- Fix: The BeMidi driver was broken [FS#3610] (r19097)
- Fix: Crash when one of the items in the news_display group in the config file has no value (r19096)
- Fix: Crash when a baseset has an empty metadata field (r19095)
- Fix: Possible read/write after free when the client triggered the server to close the connection [FS#3599] (r19072)
- Fix: Remove Bidi control characters from the reordered text so they are not drawn [FS#3604] (r19067)
- Fix: [NewGRF] Settings that are part of the "TTPatch flags" can cause desyncs if they are changed in network games (r19066)
- Fix: When banning yourself via rcon do not send the 'command response' to the client as the connection has already been terminated [FS#3598] (r19054)
- Fix: Mass stopping/starting/autoreplacing gave empty errors when there were no vehicles [FS#3577] (r19024)
- Fix: City airport introduction date had become 5 years later (r19023)
- Fix: Loading old (0.1-ish) savegames failed (r19022)
- Fix: Do not NULL the pointers when saving the savegame on an error during saving; the savegame is still valid, so do not make it invalid [FS#3570] (r19021)
- Fix: When removing roads, the player was also charged for removing the foundations [FS#3591] (r19016)
18.02.2010 14:00
Alle Beiträge dieses Benutzers finden Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
Antwort schreiben 


Nachrichten in diesem Thema
RE: OpenTTD 1.0.0-Beta4 veröffentlicht - Timmaexx - 18.02.2010 14:00

Möglicherweise verwandte Themen...
Thema: Verfasser Antworten: Ansichten: Letzter Beitrag
  1.1.1 veröffentlicht StefanD 14 11.763 04.06.2011 00:02
Letzter Beitrag: Ryser
OTTD OpenTTD 1.1.0 veröffentlicht Timmaexx 1 3.785 01.04.2011 18:02
Letzter Beitrag: SVW-Gigant
  ECS-Goldmine - endlich? greatest 10 7.016 12.08.2010 17:13
Letzter Beitrag: Fenris
OTTD OpenTTD 0.7.5 veröffentlicht! Timmaexx 10 11.390 27.12.2009 17:16
Letzter Beitrag: Roman
  OpenTTD 1.0.0-beta1 veröffentlicht. Eddi 8 27.745 25.12.2009 14:53
Letzter Beitrag: Timmaexx

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 3 Gast/Gäste